Nou Alumnat 1r a 5è

PREINSCRIPCIÓ NOU ALUMNAT de 1r a 5è CURS 2017-18

TEST DE NIVELL
Consulteu l’hora per fer el test de nivell el dia 7 de setembre:

Si no podeu assistir-hi a l’hora assignada, poseu-vos en contacte amb l’escola. Es farà una part escrita i una part oral. La part escrita durarà 1 hora aproximadament.

Les persones que vulguin estudiar a l’Escola Oficial d’Idiomes d’Osona han de fer una preinscripció. La preinscripció telemàtica comença l’1 de setembre a les 9.00h i finalitza el 5 de setembre a les 15.00h.

La preinscripció es fa de forma telemàtica i és un procés unificat per a totes les EOI catalanes:

Accés a la preinscripció telemàtica dels cursos de 1r a 5è.

Al mateix web hi trobareu informació sobre:

• Requisits d’accés
  • Accés a primer curs
  • Accés a un curs superior a primer curs
  • Procés de preinscripció
  • Test de nivell
  • Adjudicació de places
  • Formalització de matrícula
  • Documentació necessària per fer la matrícula

Si alguna persona interessada no disposa de connexió d’Internet, podrà venir a fer la preinscripció presencialment el dia 5 de setembre (de 9.30h a 14.00h) a la secretaria de la nostra escola. Recordeu que presencial tan sols vol dir que podeu fer servir els ordinadors de l’escola per fer la preinscripció.

EXEMPCIONS PER A NO FER EL TEST DE NIVELL

Al web de la preinscripció telemàtica a les EOI de Catalunya trobareu les exempcions que podeu presentar per a no fer el test de nivell i fer la preinscripció a un curs concret.

TEST DE NIVELL
Consulteu l’hora per fer el test de nivell el dia 7 de setembre:

ADJUDICACIÓ DE PLACES
El resultat de l’adjudicació de places pot ser Admès/esa o Llista d’espera. Cal remarcar, però, que no tots els alumnes admesos acaben matriculant-se. Així doncs, aquelles persones preinscrites que a través del sorteig entrin a la Llista d’espera/Reserva, si encara queden places, es podran matricular online els dies 26 i 27 de setembre.

MATRÍCULA NOU ALUMNAT CURS 2017-18
Els nous alumnes ADMESOS de 2n a 5è d’anglès i de 1r a 5è de francès procedents de la preinscripció poden matricular-se online entre el 18 i les 23.59h del 20 de setembre. Els nous alumnes EN LLISTA D’ESPERA de 2n a 5è d’anglès i de 1r a 5è de francès procedents de la preinscripció poden matricular-se online a partir de les 9.00h del 26 de setembre i fins a les 23.53h del 27 de setembre.

Tot el procés de matrícula és en línia, tant pels ADMESOS com per la LLISTA D’ESPERA.

MÉS INFORMACIÓ
Una vegada feta la preinscripció i el test de nivell, els sol·licitants hauran d’escollir horaris de classe a l’aplicatiu de preinscripció a partir de les 10.00h del dia 15 i fins les 13.00h del 18 de setembre.

• El 18 de setembre es durà a terme el sorteig públic per a l’assignació de places.
  • No és imprescindible la presència de la persona interessada: qualsevol altra, degudament autoritzada, pot entregar la documentació a la Secretaria de l’Escola.
  • Cada preinscripció i matrícula són intransferibles, tant d’una persona a una altra, com d’un idioma a un altre.
  • No és permès fer matrícula oficial i lliure del mateix idioma, dins del mateix curs acadèmic.
  • No és permès ser alumne presencial i a distància del mateix idioma dins del mateix curs escolar.
  • S’anul·larà la matrícula d’aquells alumnes que no portin la documentació requerida per matricular-se i d’aquells que la comprovació d’aquesta documentació demostri que algunes de les dades que van fer constar a la seva sol·licitud de preinscripció són falses.