MATRÍCULA OBERTA FINS EL 31 D’OCTUBRE!

Un cop finalitzat el procés ordinari de matrícula hem obert un nou període per matricular-vos en els cursos en els quals queden places vacants.

VACANTS ANGLÈS

VACANTS-FRANCÈS

ATENCIÓ: les places que s’oferiran seran les que hi hagi lliures en cada moment, entenent que es poden anar generant noves vacants per diversos motius (impagats, renúncies…) alhora que s’aniran cobrint d’altres amb la matrícula.

HORARI D’ATENCIÓ AL PÚBLIC

Dilluns i dijous : matins de les 9.30-13.30 i tardes de les 15.30-19.00

Dimarts, dimecres i divendres: de les 9.30-13.30

Requisits d’accés generals
  • Fer (o haver fet) els 16 anys abans del 31/12/2018.
  • A partir dels 14 (fets abans del 31/12/2018) podeu estudiar un idioma diferent del cursat com a primera llengua estrangera en l’ESO.
Resum de normativa
  • Cada matrícula és intransferible, tant d’una persona a una altra, com d’un idioma a un altre.
  • Dins de cada nivell –bàsic, intermedi i avançat–, cada persona es pot matricular com a alumnat oficial presencial un màxim de vegades equivalents al doble dels cursos ordenats per al nivell de l’idioma corresponent.
  • No està permès matricular-se com a alumnat oficial i lliure del mateix idioma, en el mateix any acadèmic.
  • No està permès matricular-se en un curs aprovat anteriorment.
  • Si us matriculeu en un horari, és perquè esteu segurs de poder assistir a classe. No es concedirà cap canvi d’horari si no hi ha justificació documentada d’un canvi laboral o d’estudis produït amb posterioritat a la data de matrícula. Evidentment, el canvi d’horari estarà subjecte a la disponibilitat de places.
  • Si us matriculeu al 1r nivell sense haver fet el test de nivell, no se us concedirà cap canvi de nivell.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *