Dubtes sobre la matrícula – FAQS

Aquí tens una petita guia de com resoldre el problemes més comuns sobre la matrícula.

1. Quin dia haig de fer la matrícula?

Depèn de la qualificació obtinguda el curs 2022-23:

– Si ets APTE/A i vols mantenir la franja horària: dies 3 i 4 de juliol. Mantenir la franja horària no implica mantenir els dies de la setmana. Franja horària es refereix a l’hora d’inici i acabament de classe o als nivells amb un sol grup ofertat, en què no hi ha tria possible.

– Si ets APTE/A i vols canviar la franja horària: dies 5 i 6  de juliol

– Si ets NO APTE/A, NO PRESENTAT/DA o renúncia: dies 7 i 10  de juliol

2. En quin aplicatiu es fa la matrícula?

La matrícula s’ha de realitzar des de l’expedient personal de cada alumne. El link està posat al nostre web. Des del moodle no es pot fer la matrícula.

3. No puc entrar a fer la matrícula, em dóna error d’identificació.

És un error comú, donat que s’han d’omplir tots tres camps, seguint les indicacions següents:

• Nom d’usuari: la vostra data de naixement, en format dd/mm/aaaa (per exemple, 18/04/2002)
  • Contrasenya: el vostre DNI SENSE la lletra final
  • Contrasenya personal: la que vau configurar. Tots els alumnes la tenen configurada, ja que si no es té configurada no es pot fer la matrícula. Si l’heu oblidat, podeu fer servir el link Recordar contrasenya per recuperar-la (a sota dels botons d’idioma, a baix)

4. L’expedient i el moodle és el mateix? Serveixen les credencials de l’un per l’altre?

NO és el mateix. Des del moodle no es pot fer la matrícula ni la contrasenya establerta per al moodle serveix per fer la matrícula.

5. Jo no tinc contrasenya personal a l’expedient.

Si vas fer la matrícula el curs 2021-22, tens contrasenya personal. Si no la tinguessis, no hauries pogut fer la matrícula. Fes servir el botó Recordar contrasenya per recuperar-la.

6. Ja he fet la matrícula, haig d’enviar els resguards de pagament a l’escola?

NO. Guarda’ls. Si els necessitem, te’ls demanarem.

7. Quan de temps tinc per fer efectiu el pagament de la matrícula? Què passa si se’m passa el termini?

Et recomanem que paguis instantàniament, ja que l’aplicatiu permet el pagament amb targeta de crèdit. Si no pagues al moment, tens 24 hores per realitzar el pagament en un terminal del ServiCaixa. Si se’t passa el termini, posa’t en contacte amb nosaltres per correu electrònic.

8. Haig d’enviar alguna documentació a l’escola?

Sí, si tens algun tipus de bonificació en la matrícula, el carnet que ho acrediti (família nombrosa, monoparental o discapacitat). Envia’l escanejat per correu electrònic a eoimartorell@xtec.cat. Si no tens cap bonificació en la matrícula, no has d’enviar res.

9. Se m’ha oblidat fer la matrícula. Què puc fer? Es pot fer més tard?

Ens pots contactar per correu electrònic si és abans del dia 12 de juliol. Si és més tard, hauràs perdut la teva prioritat com a antic alumne i hauràs de fer la preinscripció el mes de setembre com a nou alumnat.