Cursos especials

Què són

Durant el curs 2022-23 i a banda de l’ensenyament ordinari, l’Escola Oficial d’Idiomes de Martorell ofereix cursos especials adreçats a persones amb necessitats específiques. Aquests cursos s’ofereixen de manera paral·lela a l’ensenyament ordinari i el complementen; i tenen caràcter oficial.

Certificats

Com es tracta d’un ensenyament oficial, en acabar el curs es rep un certificat d’assistència i/o aprofitament de la formació. Per a rebre aquest certificat es requereix una assistència mínima del 80% i superar les activitats d’avaluació corresponents. Algunes universitats reconeixen aquests cursos com a crèdits de lliure elecció (adreceu-vos a la gestió acadèmica de la vostra facultat) i el Departament d’Ensenyament reconeix alguns dels nostres cursos com a crèdits de formació per a docents.

Requisits

• 14 anys complerts en data 31 de desembre de 2022
  • Haver aprovat 2n ESO (o equivalent)
  • Nivell de llengua per a alguns cursos

• Cursos de 30 hores: 175€
  • Cursos de 60 hores: 295€
  • Cursos de 90 hores: 415€

Preinscripció i matrícula

Preinscripció: fins a l’11 d’octubre de 2022, emplenant aquest formulari. La preinscripció no és obligatòria però dóna preferència a l’hora de formalitzar la matrícula.

Matrícula: del 1 a l’14 d’octubre de 2022, o fins a omplir el grup.

Nombre mínim d’alumnes: 12. Si no s’arriba a aquest nombre d’alumnes, l’escola cancel·larà el curs. L’escola només retornarà els diners de la matrícula en cas de cancel·lació del curs.

Oferta de cursos

Per obtenir informació detallada sobre el cursos, cliqueu a la categoria corresponent.

Cursos per aprendre anglès bàsic Cursos per actualitzar i millorar l’anglès
Cursos d’altres idiomes