Expedició de títols

Nivells bàsic i intermedi

• L’alumnat que hagi superat el 2n curs obté el Certificat de Nivell Bàsic.
  • L’alumnat oficial de 3r o els candidats o candidates lliures que hagin superat les proves corresponents obtenen el Certificat de Nivell Intermedi.

Procediment:

• L’escola expedeix els certificats de manera automàtica sense que calgui sol·licitud prèvia ni pagament de taxes.
  • Es pot recollir personalment a partir de juliol a la secretaria del centre presentant el DNI, passaport o NIE de la persona interessada.

Nivells avançat i C1

• L’alumnat oficial de 5è o els candidats o candidates lliures que hagin superat les proves corresponents obtenen el Certificat de Nivell Avançat.
  • L’alumnat que superi la prova de C1 obté el Certificat de Nivell C1.

Procediment:

Els Certificat de Nivell Avançat i Certificat de Nivell C1 els expedeix el Departament d’Ensenyament prèvia sol·licitud i abonament de les taxes corresponents.

• L’alumnat haurà d’adreçar-se presencialment a la secretaria del centre per fer la sol·licitud. (Recomanem fer-ho a partir del 10 de setembre ja que s’ha de fer un bolcat de dades previ al Registre de Títols Acadèmics)
  • Fer el pagament de les taxes d’expedició a “La Caixa” amb el document de pagament emès per l’escola.
  • Retornar a la secretaria del centre el comprovant de pagament juntament amb el document de pagament. L’escola el segellarà i lliurarà el resguard a l’interessat/da.

Quan l’escola rebi el títol, s’informarà per correu ordinari a l’interessat/da perquè el passi a recollir per l’escola. (Això es produeix aproximadament en el termini d’un any després de la sol·licitud, però el resguard té la mateixa validesa.)
Els títols s’han de recollir personalment a la secretaria del centre presentant el DNI, NIE o passaport i el resguard de pagament de les taxes. Cas que no sigui possible es contemplen els dos casos següents:

Tipus de taxes (Certificats de nivell avançat i C1)

• Ordinària: 74,95 €
  • Famílies nombroses generals o monoparentals: 37,48 €