Formació de professorat: Estratègies docents per fomentar l’autonomia i la motivació de l’alumnat.

Divendres dia 15 de desembre vàrem celebrar a la Sala Abat Sunyer del Monestir Sant Feliu de Guíxols la segona sessió del curs de formació de professorat “Estratègies docents per fomentar l’autonomia i la motivació de l’alumnat”. Aquest curs s’organitza conjuntament des de quatre EOI de la província de Girona, entre elles, la de Sant Feliu de Guíxols. Aquesta vegada vàrem comptar com a ponent amb la professora Lídia Vilaseca (EOI Barcelona Drassanes) que ens va oferir una sessió molt interessant i profitosa. Sempre és molt enriquidor compartir experiències amb altres EOI. Volem agrair a l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols i al Museu d’Història la cessió dels espais per poder dur a terme aquesta activitat.