Alemany

German Hat-96Willkommen an der Deutschabteilung!

Benvinguts al departament d’alemany!

El departament està format per 2 professors/res que atenen entre 60 i 80 alumnes, depenent del curs, repartits en cinc classes. El nombre d’alumnat, majoritàriament universitari i adult, propicia que les classes siguin amenes i dinàmiques, oferint una atenció molt individualitzada.

El nostre objectiu principal és capacitar l’alumnat en l’ús de l’idioma com a vehicle de comunicació, de forma receptiva i productiva, tant en llengua oral com en llengua escrita. A més, intentem apropar els alumnes a la cultura dels països de parla alemanya.

Cada any oferim també un programa d’activitats culturals (conferències, celebracions, viatges a un país germanòfon,…) que constitueixen no només un complement de l’activitat a l’aula sinó també un espai de relació i comunicació entre el nostre alumnat.

Les noves tecnologies tenen un paper molt important al nostre centre. Tots l’alumnat té accés a l’espai virtual Moodle, un complement ideal a les classes presencials. A la nostra biblioteca hi trobaràs llibres de lectura, revistes, gramàtiques amb exercicis,… que també podràs endur-te a casa com a material de reforç i d’autoaprenentatge. Impartim els cursos de 1r, 2n i 3r anualment, els quals condueixen a l’obtenció dels certificats de Nivell Basic i de Nivell Intermedi en acabar 2n i 3r respectivament, i els cursos de 4t i 5è biennalment, obtenint el certificat de Nivell Avançat en acabar 5è. Tots 3 certificats estan ancorats dins el Marc Europeu Comú de Referència i, per tant, reconeguts per empreses, institucions i universitats de tot el país i dels altres països de l’Unió Europea.