Site news

BENVINGUTS - WILLKOMMEN - WELCOME
per Administrador/a a8062225 - dimecres, 4 octubre 2017, 11:08

Aquesta és la plataforma virtual per l'alumnat presencial de l' EOI Garraf.

Trobareu el vostre nivell i grup resseguint aquesta pàgina, i el manual d'autoinscripció en el document (pdf) adjunt, així com la normativa d'ús de la plataforma

Tota la informació oficial de l'EOI Garraf és a la nostra web (www.eoigarraf.cat)

NORMATIVA i MANUAL D'AUTOINSCRIPCIÓ
per Administrador/a a8062225 - dimecres, 4 octubre 2017, 11:08

Seguiu si us plau el MANUAL PDF del bloc superior per crear el vostre compte a Moodle EOI Garraf.

Per acabar el procès d'inscripció us caldrà el CODI DE GRUP que us facilitarà el vostre professorat a classe.

Tot l'alumnat (antics i nouvinguts) us heu de tornar a inscriure en iniciar el curs.

EOIGRF
CARNET D'ALUMNE/A DE L'ESCOLA (Nota de Direcció)
per Administrador/a a8062225 - dissabte, 30 setembre 2017, 18:51

Benvolgudes i benvolguts,

Recordeu que és necessari tenir el carnet per fer ús de les classes de conversa i beneficiar-se del Servei de Prèstec de la Biblioteca.

Aquest es sol.licita a Consergeria i, en recollir-lo, podeu també recollir una carpeta de l'EOI Garraf.