Cursos d’estiu

cursos d'estiu

Escola d’estiu per a joves i adults

Aquest juliol també organitzem cursos intensius!!

• DURADA: quatre setmanes, del 3 al 28 de juliol del 2017
  • NOMBRE D’HORES: 80 hores.
  • HORARI: 10h a 14h, de dilluns a divendres.
  • EDAT MÍNIMA: 15 anys per a anglès, 14 anys per als altres idiomes
  • OFERTA DE CURSOS:
    • alemany – 1r
    • anglès – tots els nivells (de 1r a 5è)
    • francès – 1r i 2n
    • italià – 1r
  • TEST D’ANIVELLAMENT:  Si teniu coneixements d’anglès però no disposeu de cap document justificatiu, heu de fer el test de nivell (previ abonament de l’import de la matrícula) el dimarts 20 de juny a les 16.00h a l’EOI Esplugues (durada aproximada 1h 30 min).
  • MATRÍCULA: del 8 de maig fins exhaurir les places d’11.30 a 14 h a la secretaria de l’escola. Aquí teniu l’imprès de matrícula.
  • CONTACTE: telèfon – 93 470 50 40; correu – eoiesplugues@xtec.cat
  • PREU: 338,80€ (material del curs no inclòs)

ALTRES INFORMACIONS IMPORTANTS

• Certificats: En acabar el curs es donarà un certificat acreditatiu del nivell corresponent. Es requereix una assistència del 80% per obtenir-lo.
  • Crèdits de lliure elecció: Si sou alumnes universitaris, adreceu-vos a les secretaries de les vostres facultats per confirmar el reconeixement d’aquests cursos.
  • Si sou professors de Primària o Secundària, una vegada finalitzat i superat el curs, podreu enviar una fotocòpia compulsada del certificat al Departament d’Ensenyament perquè l’incorporin al vostre registre de formació XTEC.

eoi_darreraeoi_glorieta

L’escola està ubicada en un entorn natural privilegiat i també molt ben comunicada amb transport públic (metro, autobusos de Barcelona, autobusos interurbans, Trambaix).
Si esteu interessats a aprendre una llengua en un bon ambient i sobretot de qualitat, us hi esperem!

L’enfocament d’aquests cursos és dinàmic i comunicatiu. S’hi activen els recursos lingüístics necessaris per utilitzar la llengua en situacions de la vida real. La docència a l’aula es combina amb activitats que fomenten l’adquisició i la pràctica de la llengua objecte d’estudi.