Tests de Nivell per a nous alumnes: Anglès, Alemany, Francès i Italià 2021-2022

Dates i horaris tests de nivell

• Anglès

El test de nivell d’anglès és en línia. És pot fer a partir del moment de la preinscripció i fins al dia 10 de setembre.

• Alemany, Francès, Italià

Si heu de fer el test de nivell d’alemany, francès o italià, podeu escollir, segons la vostra disponibilitat, entre dues opcions:

Alemany: dimarts, 7 de setembre a les 17.30 h  o dimecres, 8 de setembre a les 16.00 h.

Francès: dimarts, 7 de setembre a les 16.00 h  o dimecres, 8 de setembre a les 18.00 h.

Italià : dimarts, 7 de setembre a les 18.00 h o dimecres, 8 de setembre a les 16.30 h.

Si cap dels dos dies us va bé, contacteu amb l’escola. (eoiesplugues@xtec.cat)

Informació general

• Ús obligatori de la mascareta i bolígraf propi
  • Cal que sigueu molt puntuals a la hora a la qual esteu convocats. La durada aproximada del test és d’1 hora 30 minuts.
  • Recordeu que cal portar el DNI i el resguard de preinscripció.
  • Les persones que no es presentin al test quedaran excloses del procés de preinscripció.
  • L’escola estendrà un document justificatiu de l’assistència per a aquelles persones que ho necessitin.

Consulta del resultat del test i tria d’horaris

Entre dilluns, 13 de setembre, a partir de les 12.00h i dimecres, 15 de setembre a les 12.00h a l’aplicatiu de preinscripció.

Consulta resultat del sorteig per a l’assignació de places i matrícula de les persones admeses

Entre dimecres, 15 de setembre, a partir de les 20.00 h i divendres, 17 de setembre a les 23.59h a l‘aplicatiu de preinscripció.