PLACES VACANTS – ALLARGUEM LA MATRÍCULA!

ALLARGUEM FINS DIVENDRES 20 D’OCTUBRE LA MATRÍCULA

Consulteu aquí la llista de les places vacants del dia 19 d’octubre. Recomanem consultar la llista diàriament perquè hi pot haver canvis.

Podeu venir a matricular-vos en el següent horari:

Horari Dies
Matí 10.30-14.00h Dc 27 de setembre       Dt 10 d’octubre

Dj 28 de setembre        Dc 11 d’octubre

Dv 29 de setembre       Dl 16 d’octubre

Dc 4 d’octubre              Dm 17 d’octubre

Dj  5 d’octubre              Dc 18 d’octubre

Dv 6 d’octubre              Dj 19 d’octubre

Dl 9 d’octubre               Dv 20 d’octubre

Tarda 16.00-19.00h Dl 2 d’octubre               Dl 16 d’octubre

Dl  9 d’octubre              Dm 17 d’octubre

Dt  10 d’octubre

Si no teniu coneixements de l’idioma que voleu estudiar, podeu venir directament a l’escola i matricular-vos. Si teniu un coneixement superior al primer curs i el podeu acreditar amb un certificat, porteu-lo i us podreu matricular directament.

En el cas que no tingueu cap certificat caldrà que feu un test de nivell (una hora de durada aproximadament)  a l’escola en el següent horari:

dilluns a dijous de 9.00h a 20.00h

divendres de 9.00h a 14.00h.

El resultat us serà comunicat telefònicament o per correu electrònic.

Documentació necessària per formalitzar la matrícula a l’ EOI Esplugues:

• DNI o NIE (original i fotocòpia)
  • Original i fotocòpia de la certificació que us permet justificar la matrícula directa al nivell corresponent (sense test de nivell), si s’escau
  • Els més grans de 14 anys i menors de 16: document que acrediti quin idioma curseu a l’ ESO com a primera llengua estrangera
  • Els/les alumnes de 3r o 4t d’ ESO: certificat del centre educatiu que demostri que el vostre horari escolar no coincideix (ni total ni parcialment) amb l’horari al qual us matriculeu
  • Original i fotocòpia del document que acrediti el dret a la reducció o exempció de taxes (carnets vigents de família nombrosa o monoparental, o document acreditatiu del grau de disminució –superior al 33%-)
  • No fa falta la presència de la persona interessada, la gestió la pot fer una altra persona, portant tota la seva documentació. No cal autorització.