PLACES VACANTS – ENCARA ALLARGUEM MÉS LA MATRÍCULA!

ALLARGUEM FINS DIMECRES 31 D’OCTUBRE LA MATRÍCULA

Consulteu aquí la llista de les places vacants de tots els idiomes del dia 30 d’octubre.

Recomanem consultar la llista diàriament perquè hi pot haver canvis.

Podeu venir a matricular-vos fins el 31 d’octubre en el següent horari:

Dilluns: de 16 a 19h

Dimarts: de 10 a 19h

Dimecres: de 10 a 15h

Dijous: de 10 a 19h

Divendres de 10 a 14h

Si no teniu coneixements de l’idioma que voleu estudiar, podeu venir directament a l’escola i matricular-vos. Si teniu un coneixement superior al primer curs i el podeu acreditar amb un certificat, porteu-lo i us podreu matricular directament.

En el cas que no tingueu cap certificat caldrà que feu un test de nivell (una hora de durada aproximadament). A partir de l’1 d’octubre teniu la possibilitat de fer-lo a l’escola en el següent horari:

dilluns a dijous de 9.00h a 20.00h

divendres de 9.00h a 14.00h

El resultat us serà comunicat telefònicament o per correu electrònic.

Documentació necessària per formalitzar la matrícula a l’ EOI Esplugues:

• DNI o NIE (original i fotocòpia)
  • Original i fotocòpia de la certificació que us permet justificar la matrícula directa al nivell corresponent (sense test de nivell), si s’escau
  • Els més grans de 14 anys i menors de 16: document que acrediti quin idioma curseu a l’ ESO com a primera llengua estrangera
  • Els/les alumnes de 3r o 4t d’ ESO: certificat del centre educatiu que demostri que el vostre horari escolar no coincideix (ni total ni parcialment) amb l’horari al qual us matriculeu
  • Original i fotocòpia del document que acrediti el dret a la reducció o exempció de taxes (carnets vigents de família nombrosa o monoparental, o document acreditatiu del grau de disminució –superior al 33%-)
  • No fa falta la presència de la persona interessada, la gestió la pot fer una altra persona, portant tota la seva documentació. No cal autorització.