Matrícula

La matrícula dels alumnes matriculats en l’any acadèmic en curs té lloc cada any telemàticament durant el mes de juliol, mentre que la matrícula de nous alumnes té lloc durant el mes de setembre (prèvia preinscripció entre el 1 i el 5 de setembre).

TAXES (segons Ordre ENS/100/2015)

• Matrícula oficial: 275 € taxa oficial + 30 euros taxa de serveis d’escola (*)
  • Matrícula oficial de repetidors (1a vegada): 357,50 € taxa oficial + 30 euros taxa de serveis d’escola (*)
  • Matrícula oficial de repetidors (2a vegada): 495 €  taxa oficial + 30 euros taxa de serveis d’escola (*)

Alumnat lliure

• Matrícula i drets d’examen del certificat de nivell intermedi: 72,45 euros.
  • Matrícula i drets d’examen del certificat de nivell avançat: 89,25 euros.
  • Matrícula i drets d’examen del certificat de nivell C1: 100 euros.

Bonificacions i exempcions (prèvia acreditació documental)

• Bonificació del 50 % de l’import:
    • per als membres de família nombrosa de categoria general
    • per als membres de famílies monoparentals de categoria general i especial
  • Exempció del 100% de l’import:
    • per als membres de família nombrosa de categoria especial
    • per a les víctimes de terrorisme (i els seus cònjuges i els seus fills)
    • per a les persones amb dicapacitat igual o superior al 33%

També queden exclosos del pagament de les taxes acadèmiques els alumnes inclosos en el pla de reserves de places per a professorat.

(*) La taxa complementària per serveis d’escola de 30 euros és aprovada per la Junta de Directors de les EOI i autoritzada pel Departament d’Ensenyament.

Aquesta quota, que complementa l’assignació que la Generalitat dóna als centres per a manteniment i funcionament bàsic, possibilita el nivell de prestacions que el centre ofereix i el manteniment i millora de les instal·lacions i recursos pedagògics i tecnològics del centre.

Els alumnes que es matriculen a més d’un idioma, fan una sola aportació de serveis d’escola.