Cursos d’estiu: últims dies de matrícula

estiu

Si encara no ho heu fet, apunteu-vos als cursos d’estiu que ofereix l’EOI del Prat.

OFERTA D’IDIOMES I NIVELLS

ANGLÈS

Llengua instrumental

Nivells: 1r, 2n, 3r , 4t I 5è

Durada: 40h Preu del Curs: 194,80€*  (material del curs no inclòs)

Dates: Del 3 al 14 de juliol, de 9.30 a 13.30h.

Cursos d’anglès per a joves (“Have fun with English”)

Durada: 30h

Preu del Curs: 158,80€* (material del curs no inclòs)

Dates: Del 3 al 14 de juliol, de 10.00 a 13.00h.

ALEMANY

Nivells: 1r

Durada: 40h

Preu del Curs: 194,80€* (material del curs no inclòs)

FRANCÈS

Nivells: 1r

Durada: 40h

Preu del Curs: 194,80€* (material del curs no inclòs)

Dates: Del 3 al 14 de juliol, de 9.30 a 13.30h.

* Preu fixat per l’ORDRE ENS/169/2012, de 14 de juny, DOGC núm. 6155, de 22.6.2012. Taxa per serveis d’escola de 30 euros ja inclosa

BONIFICACIONS

• Família nombrosa de categoria general i/o família monoparental: 50 % de descompte.
  • Família nombrosa de categoria  especial: inscripció gratuïta (només caldrà pagar la taxa per serveis d’escola).

Nota: Comproveu la normativa vigent sobre bonificacions i exempcions.

MATRÍCULA

A partir del 2 de maig en horari de Secretaria (consulteu horari a la nostra pàgina web)

Important: La matrícula romandrà oberta fins que s’omplin els grups

Horari matrícula: (consulteu la nostra pàgina web)

DOCUMENTACIÓ

• 1 fotografia de carnet
  • DNI (original i fotocòpia)
  • Fotocòpia de les acreditacions de què disposeu per obtenir les descomptes previstes a la normativa abans esmentades (si s’escau).
  • Original i fotocòpia del títol de Batxillerat (si s’escau)

PAGAMENT

• On-line, en un termini de 24 hores després d’haver formalitzat la matrícula.
  • Si s’excedeix aquest termini el centre es reserva el dret d’anul·lar la matrícula.

PROVA DE NIVELL

(només per a aquells alumnes que no puguin acreditar nivell. Data a concretar en el moment de fer la matrícula)

Exempcions de la prova de nivell:

• Alumnes propis (si han superat el curs 2016-2017 passaran al curs superior, en cas contrari s’hauran de matricular al mateix nivell que han cursat l’any 2016-2017).
  • Els alumnes que tinguin el títol de Batxillerat obtingut amb una antiguitat màxima de dos anys podran passar a tercer de la llengua cursada com a primera llengua estrangera al Batxillerat.
  • Alumnes que puguin acreditar el seu nivell

VENDA DE LLIBRES

3 de juliol a partir de les 9:30h

CERTIFICATS

Els alumnes que superin el curs obtindran un certificat d’assistència i d’aprofitament, sempre i quan hagin assistit al 80% de les classes.
Aquests cursos no donen dret a plaça per als cursos ordinaris anuals ni exempció de fer el test de nivell per a accedir-hi.

CRÈDITS
Algunes universitats de Catalunya reconeixen alguns d’aquests cursos com a crèdits d’idioma de lliure elecció. Adreceu-vos a les secretaries de les vostres facultats per confirmar-ne el reconeixement.
INFORMACIÓ ADDICIONAL

• El curs d’estiu no dóna dret a plaça per a un curs regular.
  • L’escola es reserva el dret d’anul·lar un curs si no s’arriba al mínim d’alumnes establert.
  • La matrícula es tancarà una vegada es cobreixin les places disponibles.
  • No es retornarà l’import total o parcial de la matrícula, en cas de renúncia per part de l’alumne.
  • Els continguts dels programes de cada idioma s’adeqüen al currículum de les escoles oficials d’idiomes, però no són equivalents als cursos ordinaris, ja que el nombre d’hores lectives és inferior a les 130 hores d’aquests cursos.

Nota: Totes les informacions estan subjectes a canvis d’última hora.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *