Expedició i recollida de títols

Certificat de Nivell A2 i Intermedi B1

Alumnes oficials de 2n i Alumnes oficials i lliures de 3r

Els alumnes que hagin aprovat poden passar a recollir el títol a la Secretaria del centre a partir del 10 de juliol de 2023.

Certificat de Nivell Intermedi B2

Alumnes oficials i lliures

El Certificat de Nivell Intermedi B2 l’expedeix el Departament d’Educació previ abonament de les taxes corresponents. Els alumnes oficials que hagin aprovat, poden sol·licitar el títol a partir del mes de setembre a la Secretaria del Centre.

Certificat Nivell Avançat C1

El Certificat de Nivell Avançat C1 l’expedeix el Departament d’Educació previ abonament de les taxes corresponents. Els alumnes oficials que hagin aprovat, poden sol·licitar el títol a partir del mes de setembre a la Secretaria del Centre.

Documentació necessària per a sol·licitar el Certificat de Nivell Intermedi B2 i C1 (import de la taxa 78€):