Assistència a Classe

L’assistència a classe de l’alumnat és obligatòria i els  professors en portaran un control estricte, especialment dels alumnes menors d’edat. Totes les absències de classe que no siguin degudament justificades seran comptades com a faltes d’assistència i, en el cas dels menors, notificades als pares o tutors. Per tal de beneficiar-se de l’avaluació continua, l’alumne haurà d’assistir a un mínim del 65% de les hores de classe.

Els alumnes que actualment són menors d’edat rebran durant els primers dies de classe informació concreta de com es portarà el control en el seu cas.

Aquells alumnes que un cop matriculats no assisteixin a classe, han de saber que, pel fet d’haver abonat dins de l’import de la matrícula, les taxes de drets d’exàmens, conserven igualment el dret a presentar-se a la prova de final de curs. Serà però, responsabilitat de l’alumne assabentar-se de les dates d’examen i de tot allò que fa referència al sistema d’avaluació.