Expedició de títols

Nivells A2 i B1

• L’escola expedeix els certificats de manera automàtica sense que calgui sol·licitud prèvia ni pagament de taxes.
  • Es pot recollir personalment a partir del mes de juliol a la secretaria del centre presentant el DNI, passaport o NIE de la persona interessada.

Nivells B2 i C1

Els Certificats dels nivells Intermedi B2, Avançat C1 i Avançat C2 els expedeix el Departament d’Ensenyament prèvia sol·licitud i abonament de les taxes corresponents.

1. Sol·licitar el títol a l’EOI.
  • Els aprovats al mes de juny a partir del mes de setembre.
  • Els aprovats al mes de febrer a partir del mes d’abril.

2. Abonar les taxes d’expedició amb el document de pagament emès per l’escola. (Amb el codi de barres a través dels caixers del Servicaixa de Caixabank o al portal de pagament de Caixabank)

3. Retornar a la secretaria del centre el comprovant de pagament juntament amb el document de pagament.

En el moment que l’escola rebi el títol, s’avisa per correu ordinari als interessats. (En aquests moments, triga aproximadament dos anys, però el resguard té la mateixa validesa.) Els títols s’han de recollir personalment a la secretaria del centre presentant el DNI, NIE o passaport i el resguard de pagament de les taxes.

TIPUS DE TAXES (llei 2/2023 del 16 de març, de pressupostos de la Generatliat de Catalunya per al 2023)

Ordinària 78,00 €
Famílies nombroses generals o monoparentals 39,00 €
Famílies nombroses de categoria especial Exempts
Discapacitat igual o superior al 33% Exempts

NOTA INFORMATIVA FEBRER 2022

Us comuniquem que la licitació de l’any 2021 que tenia per objecte la contractació del servei d’expedició de títols acadèmics oficials no universitaris, va ser objecte d’un recurs especial en matèria de contractació. Com a conseqüència de la dilació en el temps que va suposar per a la licitació la interposició d’aquest recurs, el Departament d’Educació va resoldre desistir-ne.

Per aquest motiu, no s’han pogut expedir títols acadèmics oficials durant tot l’any 2021 i no se’n podran expedir durant gran part de l’any 2022, a excepció dels títols considerats urgents, prèvia acreditació d’aquesta condició per part del centre.