Absències del professorat: Lourdes Francisco

Programa Certificació Idiomes. Alumnat lliure: Prova escrita divendres 12 d’abril de 2024 a les 15.30 hores a l’EOI Barcelona V-Sants

Programa de certificació dels coneixements de llengües estrangeres per a centres d’Educació Secundària Obligatòria, batxillerat, cicles de formació professional, cicles d’arts plàstiques i disseny, títols propis d’arts escèniques o cicles d’ensenyaments esportius de règim especial adscrits al programa.

Eleccions Consell Escolar

Representants sector alumnat: consulta els representants del consell escolar seleccionats aqui.

QUÈ ÉS EL CONSELL ESCOLAR?
És l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director… Llegeix més»

Comencem!

Inici de les classes:
✏ Grups de dimarts i dijous: dimarts 26 de setembre.
✏ Grups de dilluns i dimecres: dimecres 27 de setembre.

Us desitgem un molt bon curs!